Heb je vragen of opmerkingen?
Vul alstublieft het onderstaande aanvraagformulier in wij nemen binnen 24 tot 48 uur contact met u op!

E-MAILADRES


MIJN LOCATIE
Torenstraat 40a
1901EE Castricum
06-14758859
Openingstijden winkel:
Dinsdag tm Zaterdag
10:00-17:00
Meest Gestelde Vragen
Hieronder leest u de meest gestelde vragen door onze klanten.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
We proberen het pakket dezelfde dag nog te versturen.
Het pakket is 1 a 2 dagen onderweg.
Bestellingen in het weekend en maandag, zullen dinsdag pas verzonden worden.
U ontvangt een track en trace code zodra het pakket ingepakt is, zo kunt u het pakket volgen.
Geen code ontvangen, wellicht is deze in uw spam beland.
Indien het met spoed verstuurd moet worden, kunt u ons het beste even appen zodat wij het direct kunnen regelen.
In sommige gevallen kan het ook dezelfde dag nog gebracht worden in overleg.
Dit is wel afhankelijk van de afstand en hoe druk het in de winkel is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Bij verzenden: binnen 1 uur nadat de bestelling is geplaatst of als het pakket nog niet verzonden is.
Bij afhalen: de bestelling kan geannuleerd worden zolang het nog niet is opgehaald.
Laat de annulering direct even weten door een bericht te sturen via Whatsapp, mail of telefoon.
Voorkeur via whatsapp, omdat we dan direct je bericht zien en evt. verzenden nog kunnen tegenhouden.
Waar is mijn pakket?
Deze kan soms ook in de ongewenste mailbox terecht komen!
We streven er naar om je bestelling binnen 1 a 2 werkdagen te bezorgen
In een enkel geval kan het langer duren dan je van ons gewend bent.
Mocht je 5 werkdagen na je bestelling nog geen pakket hebben ontvangen, neem dan contact met ons op.
Hoe retourneer ik mijn pakket?
Ben je niet in de gelegenheid om naar onze winkel te komen?
Retourneer je pakket (op eigen kosten).
Stuur ons wel van te voren een berichtje met de klacht/reden van retourneren.
Mijn artikel is niet compleet of heeft schade, wat kan ik doen?
Stuur ons een berichtje en dan kijken we samen even wat nodig is.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat kan ik doen?
Mocht je er niet uitkomen, neem dan even contact met ons op.
Kan ik de inhoud van mijn bestelling nog wijzigen?
Stuur ons direct een bericht zodat we dit kunnen regelen.
Kan ik betalen bij afhalen?
Ik heb een kortingscode, waar kan ik deze invullen?
Hoelang heb ik de tijd om de bestelling af te halen?
Bij het betalen bij afhalen, houden we het artikel 2 weken voor je achter.
Het zou fijn zijn om ons te laten weten als je het artikel wil annuleren.
Wat zijn de verzendkosten?
Je kan zelf kiezen of het bij je thuis wil laten bezorgen, of dat je het pakket bij een pakketpunt wil ophalen.
Naar België is het verzenden EUR 4,99 en zal dan verzonden worden naar een Homerr punt bij jou in de buurt.
We verzenden geen pakket naar een huisadres i.v.m. de hoge verzendkosten.
Indien dit toch gewenst is, kunnen we dit altijd regelen.
Let op, de kosten zullen dan tussen de EUR12 en EUR 20 zijn.
Hoelang duurt een terug betaling van mijn retour?
Waar moet mijn retourzending aan voldoen?
Het kan voorkomen dat we een gedeelte van het retourbedrag inhouden als de retourzending niet aan onderstaande voorwaarden voldoet.
* Voldoende gefrankeerd zijn;
* Binnen de zichttermijn van 30 dagen na levering moet het product geretourneerd zijn;*
* Het product moet in de onbeschadigde fabrieksverpakking zitten;
* Het product moet compleet geretourneerd worden;
* Het product is niet gebruikt;
* Wij vragen je om bij de retourzending het ordernummer duidelijk zichtbaar te vermelden;
* Als je de volledige order retour stuurt, ontvang je het volledige aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten retour.
*Indien je op dag 30 na levering van de aankoop afziet, heb je nog 14 dagen de tijd om daadwerkelijk te retourneren.